24 December 2013

DIMANA SAYA BERMULA....? (MELLY SWEET DELIGHTS)

Assalammualaikum....

Waktu petang dan ketika ini..saya terpanggil untuk menulis sedikit coretan tentang diri saya dan melly sweet delights... dulu dikenali sebagai melly bakery..

Kenape dengan nama melly?.. heheh nama tu masih kekal sejak zaman-zaman muda lagi... zaman study di UITM dahulu.anyway TQ pada sahabat-sahabat yang memulakan dengan panggilan tersebut.

Saya asalnya..suka makan kek..makan coklat.. so dari situ timbulnya rasa ingin belajar wat kek. mula-mula suka-suka wat kek coklat.. tanpa disangka.. keadaan sekeliling waktu tu..ade yang support untuk wat sale...lalalala akhirnya bermulalah jelajah mencari ilmu dan resepi. jika anda review semula info n gambar dalam blog ni...mesti ade jumpa pelbagai jenis kek n rupa..

Alhamdulillah akhirnya...tindakan yang mulanya adalah kerana minat ia telah mendatangkan rezeki dan kebaikan dalam diri saya. Terima kasih pada guru-guru/pengajar.. ilmu mereka sangat saya hargai, rakan-rakan dan customer yang sentiasa support Melly Sweet Delights... bermula pada awal tahun 2011... sehingga kini hampir menutup tirai 2013...sambutan kepada produk keluaran Melly Sweet Delights masih sama...malah makin meriah.. 2 tahun dalam bidang bakeri ni..masih banyak yang perlu ditambah baik dan saya sedang menambah ilmu daripada guru-guru dalam ilmu bakeri ni.

Sekali lagi .saya ucapkan terima kasih kepada anda semua atas sokongan yang diberikan..

TERIMA KASIH>>>>>>>>>>>>DENGAN RASA CINTA PADA ANDA YANG SUDI SUPPORT MELLY SWEET DELIGHTS...

p/s : Selalu ingat pada diri sendiri " Anda boleh tahu banyak perkara tetapi ia akan menjadi sia-sia jika akhirnya anda tidak lakukan satu pun perkara"

No comments:

Post a Comment